معجزه
 
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 29
دیروز : 2
افراد آنلاین : 1
همه : 405
چت باکس

همه ما به چيزهاي رايگان علاقه داريم.از هداياي رايگان مانند خودكار تبليغاتي و محصولات خود آن شركت گرفته تا هداياي گران قيمت تر و لوكس تر كه به مديران و كارمندان رده بالا اختصاص مي يابد.

حال به بررسي مواردي كه دريافت هداياي تبليغاتي مخاطبان را سورپرايز مي كند مي پردازيم:

  1. خريد بيشتر در نتيجه دريافت هديه

برخلاف تصور ما كه فكر مي كنيم ترفيعات باعث صرف هزينه مي شود ، بازاريابان متبحر بر اين باورند كه چنين برنامه هايي پولساز است.در تحقيقات نشان داده شده كه وقتي به ما لطفي مي شود در صدد جبران آن بر مي آييم كه در مورد هداياي تبليغاتي به شكل خريد ظهور مي يابد.

  1. لنگر در براورد قيمت گذاري هداياي تبليغاتي

وقتي محصولي را با قيمت كم مي خريم تصورمان چنين است كه از كيفيت پاييني برخوردار است.ممكن است بگوييد كه اگر ما مي گوييم كه چون كالايي ارزان است پس بي كيفيت است ، چطور هدايايي كه بصورت رايگان دريافت مي شوند را با ارزش مي دانيم؟!

بايد گفت كه وقتي جنسي قيمت دار مي شود ارزش آن قابل براورد است و در مورد هداياي تبليغاتي ذهن به سمت نزديك ترين قيمت حدسي ممكن مي رسد.

به همين دليل محققان مي گويند كه محصولي كه براي آن پول بيشتري پرداخت شده ، گران قيمت باشد ، در ذهن مخاطب ارزش بالاتري خواهد داشت.

  1. در ذهن ما بيشتر گرفتن ،بهتر از تخفيف گرفتن است

در پژوهشي كه توسط مجله مطالعات بازاريابي انجام شد ،اكثر مردم دريافت ۳۳% قهوه بيشتر را به ۳۳% تخفيف در قيمت ترجيح داده اند.در صورتيكه اگر قيمت هر گرم قهوه را محاسبه كنيم از نظر قيمتي ۳۳%قهوه بيشتر از قيمت كمتري نسبت به تخفيف برخوردار است.اگر پاي محاسبه وسط بيايد بايد ۵۰% قهوه بيشتري داده ميشد تا قيمت آن برابر ۳۳% تخفيف شود.زمانيكه پاي محاسبات وسط بيايد و ذهن انسان عاجز از محاسبات لحظه اي باشد ، بر حسب احساسات رفتار مي كند .

مردم دريافت كالاي رايگان را برد حساب ميكنند % در حاليكه در گرفتن تخفيف بايد ميزاني پول بپردازند هرچند كمتر.پس حكم از دست دادن پول را دارد.

  1. سعي كنيد هديه تبليغاتي بصورت سورپرايز باقي بماند

تحقيقات نشان داده كه اگر هدايا تبليغاتي را در بسته بندي طوري استفاده كنيد كه مشخص نباشد آن هديه چيست و بصورت سورپرايز باشد باعث تحريك افراد در خريد مي شود.حتي اگر آن خريد بصورت تفنني باشد.

شما مي توانيد بصورت رندم از هداياي ارزان تر نيز در بين موارد اهدايي خود استفاده كنيد كه در ذهن مخاطبتان اين حس القا شود كه رشوه مي دهيد يا با هداياي گران قيمت مي خواهيد او را مجبور به خريد كنيد و به دنبال آن نتيجه عكس بگيريد.

  1. در مورد هدايا بيشتر با هم صحبت مي كنند

شركت پروكتر اند گمبل راه بسيار خوبي براي انديشيدن به محصولاتش پيدا كرده است.او از محصولات خودش بصورت رايگان بعنوان هداياي تبليغاتي استفاده مي كنند.طبق تحقيقي كه در مجهز بازاريابي انجام شده نشان مي دهد كه افراد با ارائه محصولات رايگان ۲۰۰% بيشتر در مورد آن محصول صحبت مي كنند و در نتيجه آن كالا در ذهن مخاطب محفوظ مي شود.

در اين گزارش آمده كه در مواردي كه هداياي تبليغاتي مرتبط با محصول شركت باشد ۱۵۵% بيشتر در مورد آن صحبت مي شود و ارائه كوپن تخفيف هيچ تاثيري در اين متغير نداشته است.

دلايل پيروزي شما با هداياي تبليغاتي - هديه تبليغاتيدلايل پيروزي شما با هداياي تبليغاتي – هديه تبليغاتي
دلايل پيروزي شما با هداياي تبليغاتي - هديه تبليغاتيدلايل پيروزي شما با هداياي تبليغاتي – هديه تبليغاتي
دلايل پيروزي شما با هداياي تبليغاتي - هديه تبليغاتيدلايل پيروزي شما با هداياي تبليغاتي – هديه تبليغاتي

هداياي تبليغاتي | هدايا تبليغاتي | هديه تبليغاتي

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۴ تير ۱۳۹۶ ] [ ۰۵:۳۶:۲۶ ] [ miracle ]
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By tinablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب

|